środa, 22 stycznia 2014

Buty , buciki - chciej lista

Ponieważ jak to określił mój TŻ jestem maniaczka 
butów, mam ich tyle ze codziennie inna para a cały rok przechodzę jak nie dłużej 
Ale jak to maniaki maja już chce kolejna parę do kolekcji. 
I przyszła mi na myśl " Obuwnicza Chciej Lista"
Oczywiście marka nie jest dla mnie priorytetem , 
i bez różnicy mi czy są markowe czy nie,maja mi sie podobać :)
Dlatego proszę sie nie sugerować ze te konkretne ,
kolor i inne detale mogą być zmienne :)


1. Nice AIE FORCE


Nie będą to pewnie Nike, bo ...
Pewnie coś wymyśle :)
Jedyne co będzie takie same to kolor , maja być białe 
i przyznam sie szczerze ze jedyne co mi sie w nich podoba 
to fason :)


2. Nice AIR MAX


W sumie jak wyżej , znalazłam juz niezła podróbę :)

3.Sneakersy 

Oczywiście nie czarne , pewnie białe , albo jakieś jasne 
chodzą za mną juz od dłuższego czasu 

4. Sandałki




Tak bardziej letnio :)
Mam nadzieje ze moje da sie jakoś odratować :(
znając mnie kupie i te :)


5. Trampki


To jest mój klasyk na lato ,
nie wyobrażam siebie lata bez trampek a w szczególności białych.
W tym roku dołącza jeszcze czerwone i granatowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz